INFORMACIJA

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Užsakant prekes reikia atlikti pasirinktinai:
– 30% avansinį mokėjimą;
– apmokėti visą užsakymą.

Mokėjimą galima atlikti bankiniu pavedimu arba grynais pristatymo metu.

Pavedimu

Šis apmokėjimas skirtas pirkėjams, besinaudojantiems interneto bankų paslaugomis. Pervesdami pinigus būtinai nurodykite Jūsų užsakymui suteiktą numerį, kurį pamatysite po užsakymo patvirtinimo atsidariusiame eLova.lt puslapyje arba el. laiške patvirtinančiame, kad Jūsų užsakymas yra gautas. Užsakymui apmokėti reikalingą sumą perveskite UAB “Arto baldai” (įm. kodas 302432638) sąskaitą:

Sąskaitos Nr.: LT737300010128642567, “Swedbank”
SWIFT/BIC kodas: HABALT22.

Užsakymas pradedamas vykdyti iškart, kai pinigai patenka į mūsų saskaitą. Užsakymo pristatymo trukmė pailgėja tiek laiko, per kiek mes gauname banko pavedimą.

Grynais pristatymo metu

Pasirinkę šį mokėjimo būdą, Jūs mokate už prekes tuo metu, kai jos pristatomos Jūsų nurodytu adresu. Kurjeriui pristačius užsakytas prekes Jūs turėsite apmokėti užsakymą ir pasirašyti mokėjimą patvirtinančius dokumentus. Pasirinkus mokėjimą grynais 30% avansinis mokestis yra būtinas. Jis pervedamas į pardavėjo banko sąskaitą. Gavę pranešimą iš banko apie Jūsų atliktą mokėjimą, mes pradėsime vykdyti Jūsų užsakymą.

Bendradarbiaujame su tokiomis lizingo bendrovėmis kaip ,,Mokilizingas‘‘ ir ,,SBlizingas‘‘. Gavę Jūsų užsakymą, susisieksime su Jumis per 1 darbo dieną. Tada būsite informuoti kokie duomenys ir dokumentai reikalingi, kad patikrintume ar galima sudaryti pirkimo išsimokėtinai sutartį. Patikrinus šiuos duomenis ir esant galimybei sudaryti sutartį, taip pat būsite informuoti kokios yra siūlomos jos sąlygos. Perkant prekes išsimokėtinai internetinėje parduotuvėje nereikia mokėti pradinio įnašo, jeigu to nereikalauja lizingo bendrovė.

Jeigu turite klausimų, susisiekite su mumis:
Telefonu: +370 656 23996
El. paštu: info@elova.lt

Įprastai baldų gamybos ir pristatymo terminas yra 2-4 savaitės. Užsakymo gamybos terminas pradedamas skaičiuoti nuo avanso ar apmokėjimo gavimo dienos.

Jeigu užsakymo gamyba ir pristatymas užtruks ilgiau nei 4 savaites, būsite informuotas asmeniškai.

Visi baldai yra pristatomi klientams į namus. Pristatymo paslauga yra nemokama.  Prekių pristatymui į Kuršių Neriją taikoma atskira kainodara. Pasirinkus pristatymą į Kuršių Neriją su Jumis bus atskirai susisiekta dėl galutinės pristatymo kainos.

Baldo užnešimas iki Jūso buto duro galimas tik atskiru susitarimu ir įspėjus iš anksto. Paslaugos kaina derinama atskiru susitarimu.

Mūsų parduotuvėje įsigytiems baldams suteikiama 24 mėnesių kokybės garantija, kurios garantinis laikotarpis prasideda nuo prekės pristatymo, ar atsiėmimo dienos. Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės su sąlyga, kad gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį. Pardavėjas įsipareigoja garantinį aptarnavimą įvykdyti per 15-45 darbo dienas.

Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

Garantija nutrūksta kai:

1. Baldai naudojami ne pagal paskirtį.

2. Baldai buvo papildyti ne jiems skirtomis detalėmis.

3. Baldai buvo pažeisti juos netinkamai naudojant, laikant arba transportuojant.

4. Baldai buvo remontuojami pirkėjo arba trečių asmenų.

5. Baldai buvo netinkamai prižiūrimi.

6. Baldai buvo netinkamai surinkti.

Garantija netaikoma:

1. Natūraliam prekės susidėvėjimui ir išblukimui.

2. Audinio tekstūros ir atspalvio nevienodumui.

3. Trapioms medžiagoms (stiklui, dirbtinėms medžiagoms ir t. t.).

Garantinių prekių paėmimo tvarkymui ir gražinimo metu detalių išrinkimu, surinkimu ir pakavimu pasirūpina klientas, nebent su pardavėju sutariama kitaip.

Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų, čiužinių, antčiužinių, pagalvių ar kitų prekių priskiriamų higienos reikmenims – pardavimo). Taip pat prekės nekeičiamos ir negrąžinamos užsisakius prekę pagal individualų užsakymą.

Pirkėjas gali pasinaudoti prekių gražinimo arba keitimo paslauga per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo, arba atsiėmimo dienos, informuodamas apie tai Pardavėją el. paštu info@elova.lt

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais);

3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną.

6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą. Pasinaudojant šia prekių gražinimo galimybe, Pirkėjui tenka prekių siuntimo bei grąžinimo išlaidos.

ATSAKYSIME Į VISUS JŪSŲ KLAUSIMUS

SUSISIEKITE SU MUMIS

Krepšelis

Uždaryti
Uždaryti
Veskite raktažodį ir rinkitės iš rezultatų...

Prisijungti

Uždaryti

Scroll To Top
Facebook Instagram
Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Supratau“ arba naršykite toliau. Sutikimą galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus.