/Garantija
Garantija 2018-01-17T17:00:10+00:00

Garantija

Garantijos suteikimas

Visiems eLova.lt parduodamiems baldams suteikia 24 mėnesių kokybės garantija. Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo prekių pristatymo dienos. Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės, kuomet gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį. Pardavėjas įsipareigoja garantinį aptarnavimą įvykdyti per 15-45 darbo dienas.

Garantijos galiojimo laikotarpiu pastebėjus atsiradusius prekės defektus, juos nufotografuokite ir atsiųskite mums nuotrauką elektroniniu paštu [email protected]. Gavę nuotraukas jas perduosime prekės gamintojui kuris nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą informuosime Jus Jūsų nurodytais kontaktais.

Garantija netaikoma

Garantija netaikoma toms prekėms, kurios netinkamai laikomos ar surenkamos ne pagal pateiktas instrukcijas, netinkamai naudojamos, naudojamos ne pagal paskirtį, pakeistos ar valomos netinkamomis priemonėmis ir būdais. Natūralus gaminio nusidėvėjimas ar jo savybių pasikeitimas, nelaikomas kokybės trūkumu, todėl jam, taip pat bet kokiems atsitiktiniams nudaužymams, nubraižymams ir pan., garantija netaikoma. Garantija netaikoma, jei gaminiai laikomi lauke ar drėgnoje aplinkoje.

Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

Prekių gražinimas ir keitimas

Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų, čiužinių, antčiužinių, pagalvių ar kitų prekių priskiriamų higienos reikmenims – pardavimo). Taip pat prekės nekeičiamos ir negrąžinamos užsisakius prekę pagal individualų užsakymą.

Pirkėjas gali pasinaudoti prekių gražinimo arba keitimo paslauga per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo, arba atsiėmimo dienos, informuodamas apie tai Pardavėją el. paštu [email protected]

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais);
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną.
  • Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą. Pasinaudojant šia prekių gražinimo galimybe, Pirkėjui tenka prekių siuntimo bei grąžinimo išlaidos.

Kontaktai

Telefono Nr.: +370 643 44455

El. paštas: [email protected]

Parašykite